המדריך המקוצר להקמת חנות בגדים

אם תמיד היה לכם חלום להקים חנות בגדים, דעו שאכן מדובר על חנות שיש לה פוטנציאל רווחי גבוה, מה שכן מצד שני יכול גם להיות מצב הפוך בו תישארו עם כל המלאי שהשקעתם בו לא מעט כסף. מה שכן, אם תעשו זאת בליווי של אנשי המקצוע המתאימים והנכונים ותדעו איך לשווק את העסק ואיך לבחור את המיקום ובכלל איך לרכוש את פריטי הלבוש במחירים משתלמים – הרי שתוכלו להניב רווחים גבוהים מאוד.

נסו לחשוב מיהו קהל היעד שלכם

האם חנות הבגדים שלכם תתאים לכל סוגי האנשים, המינים, שכבות הגיל וכו' או שאולי אתם רוצים להתמקד בקהל יעד אחד מסוים ולספק לו את הביגוד המתאים לצרכים שלו. חשבו גם האם החנות תהיה במיקום בו יהיה קהל היעד. לדוגמה, אם מדובר על חנות שמוכרת בגדי ילדים והיא נמצאת באזור בו אין כמעט ילדים, הרי שהיא לא תצליח. כמו כן, בדקו גם מהו סגנון הביגוד שמתאים לקהל שלכם. נניח קחו בחשבון שאם אתם מתמקדים על חנות בגדים שתמכור ביגוד לאירועים, הרי שקהל היעד שלכם יהיה מצומצם ביותר ויוגבל אך ורק לנשים שיש להן אירוע בקרוב שיחליטו לפקוד את החנות.

מה מאפיין את תחום ההלבשה?

פריטי לבוש הם תמיד מבוקשים בקרב נשים, גברים וילדים. בזמנים של היום, המצב קצת השתנה שכן הרבה מאוד רכישות נעשות באמצעות האינטרנט ולא באמצעות הגעה לחנויות בגדים. זה קורה בגלל המחירים הזולים, הנוחות וכמובן החיסכון בזמן. מה שכן, למרות זאת, אפשר עדיין להצליח ולהיות בעלי עסק פיזי למכירת בגדים וגם למכור אונליין. חשוב מאוד שיהיה אתר אינטרנט עם ממשק ידידותי ונוח למשתמש. אם לא יהיה לכם אתר ותסמכו רק על החנות שלכם, הרי שהרווחים שלכם לא יהיו גבוהים במיוחד.

חנות בגדים – מה חשוב שיהיה בה?

חנות הבגדים צריכה להיות מרווחת, גדולה ונוחה. חשבו על הלקוחות שלכם, שרוצים לבוא לחנות שלכם ולמדוד בגדים ולרכוש אותם. הקפידו שהבגדים יהיו מסודרים ומוצגים בצורה נעימה לעין. הקפידו שיהיו תאי מדידה מרווחים ובכמות מספקת. מבחינת פריטי לבוש, אפשר להתקשר עם ספקים בארץ ואפשר גם להזמין מחו"ל.

כמה כסף זה יעלה לכם?

מימון התחלתי יתחלק לכל מיני פרמטרים בהם:

-תשלום על השכירות

-תשלום על ציוד חד פעמי

-תשלום על שינויים מבניים ופנימיים שיש לעשות בחנות

-תשלום על פרסום ומיתוג העסק

-תשלום על סחורה ראשונית

כל התשלומים האלה מסתכמים בהוצאה של לפחות 150,000 שקלים בשנה הראשונה.

מהו הציוד הדרוש לחנות בגדים?

את כל הציוד להקמת חנויות ובפרט חנויות בגדים, יש לרכוש בחברות שמתמחות בכך.
הציוד כולל בין היתר:

-מתקני תצוגה, סטנדים ומדפים

-מתלים וקולבים

-בובות להלבשת הביגוד לתצוגה

-תאי מדידה

-ציוד משרדי: שולחן, כיסא וקופה ממוחשבת

-מצלמות אבטחה

-שלטים עם שם החנות

תוכן העניינים
איך בוחרים מסגריה באשדוד?

אם אתם זקוקים לעבודות אלומניום באשדוד, עליכם לבחור אחת מהמסגריות שבעיר. כיצד תדעו באיזו מסגריה עליכם לבחור? בעולם עבודות האלומיניום,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן