כיצד מיתוג עסקי נכון עוזר לקידום העסק

מיתוג עסקי – התהליך בו הופכים עסק רגיל למותג נקרא מיתוג, למעשה מדובר על מכלול שלם של תכונות המבדילות בין העסק שלך למתחרה.

מיתוג עסקי נכון כולל מגוון תוצרים הנבחרים על-פי פעילות העסק. מותג חזק מגדיל את רווחיותו של העסק ומקנה לו יתרון בשוק התחרותי הקיים.

לכל מוצר או שירות אותו אנו צורכים קיים מספר רב של נותני שירות. כך זה בתחום הרכב, ההסעדה, הביגוד וכו'. מגוון האפשרויות העומדות בפני הצרכן בשאלה ממי והיכן לרכוש את אותו מוצר הן רבות.

מטרתו של תהליך מיתוג עסקי היא ליצור בידול מובהק שיגבש אצל הצרכן זהות ונאמנות ייחודית כלפי המותג שלך.

יצירת מותג נכון הוא מה שיביא את הצרכן ל"הזדהות" עם העסק  או עם המוצר אותו אתה מקדם.

יצירת חיבור זה,  יבטיח שכאשר הצרכן יפגוש את המוצר שלך, ואת הסימנים המזהים שלך, כגון לוגו או הסלוגן שלך, הוא יבחר בך כמעט באופן וודאי, ויעדיף את החברה / המוצר / השירות שלך, על פני המתחרים שלך.

מאמרים נוספים:

 

הניסיון מלמד כי לקוחות מוכנים לשלם יותר עבור מוצרים ממותגים, מנגד אתה לא יכול להפוך למותג אם אף אחד לא מכיר אותך.

כיום כל עסק או חברה יכולים להפוך למותג בעזרת שיווק דיגיטלי או מסורתי שבנוי על אסטרטגיה שיווקית נכונה. לפניכם כמה דוגמאות.

מיתוג עסקי זה לא רק לוגו, צבעים ובחירת שם תהליך נכון של מיתוג עסקי הוא מעטפת רחבה ומגוונת של תוצרים הנבחרים על-פי פעילות החברה, כמו: קטלוג עסקי, הדמיות של אתר האינטרנט, דפי נחיתה, כרטיסי ביקור, סרטוני תדמית, עיצוב לעמוד פייסבוק עסקי ועוד.

סרטון תדמית לעסק:

סרטון תדמית בין אם זה סרטון אנימציה לעסק או סרטון אינפורמטיבי, מהווה ככרטיס ביקור מודרני.

באמצעות סרטון קצר אתם יכולים להעביר את החזון, המסרים השיווקיים, הרעיונות, ובעיקר מה מייחד אתכם ביחס למתחרים וכך ליצור תדמית חיובית אצל הלקוח הבא שלכם.

הפקה של סרטון תדמית ופרסומו באמצעי הדיגיטל השונים, מהווה גורם מהותי בחיזוק המותג וקידום המכירות.

אתר אינטרנט עם תוכן איכותי

על האתר לכלול את כל מרכיבי הזהות הייחודים לעסק מבחינת עיצוב והן מבחינת תכנים.

אתר אינטרנט עומד בראש השיווק הרב ערוצי ומאפשר לך למפות את המבקרים באתר בעזרת כלים מדידים.

מלאו אותו בתוכן איכותי ובעזרת קידום אורגני הדבר יביא לקידום והבלטה של העסק שלך בדף תוצאות החיפוש, הקשר בין מותג חזק לשם כבר ידוע.

מותג בעל שם נמצא בראש רשימת החיפוש בגוגל ומוביל בצורה פשוטה ומהירה אל המותג שלכם.

מוצרי נייר

מיתוג ושיווק עסקי דרך מוצרי נייר היא דרך מצוינת לקשר ושיווק עקיף וישיר עם הלקוחות. הדפסת נייר משרדי עם לוגו החברה, שקית נייר מעוצבת וממותגת לאריזה, כרטיס ברכה ממותג וגלויות לשנה חדשה כל אלה יכולים להפוך כל מפגש שגרתי עם בית העסק למיוחד הנצרב בזיכרון.

 

תוכן העניינים
איך בוחרים מסגריה באשדוד?

אם אתם זקוקים לעבודות אלומניום באשדוד, עליכם לבחור אחת מהמסגריות שבעיר. כיצד תדעו באיזו מסגריה עליכם לבחור? בעולם עבודות האלומיניום,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן