כל מה שצריך לדעת על מיזוג אוויר לתעשיות

אם אתם מעוניינים להתקין מערכת מיזוג אוויר לתעשיות שונות, אתם צריכים למעשה את מערכות מיזוג האוויר המתקדמות ביותר שקיימות כיום. מיזוג אוויר לתעשיות מצריך המון עוצמה, יכולת עבודה נון סטופ, והכי חשוב – התקנה נכונה של מערכות אלו. הנה כל מה שרציתם לדעת על מזגנים לתעשיות, מיזוג לתעשייה וכו'.

צריכים מזגן לתעשיות שונות? ובכן, זה לא שאתם צריכים מזגן עילי, מזגן מיני מרכזי ובטח שלא מזגן נייד. מזגנים לתעשיות הם מזגנים שונים מהמזגנים הביתיים שכולנו מכירים. מיזוג אוויר לתעשייה הוא מערכת שלמה אשר מותקנת על ידי אנשי מקצוע. אם מזגן ביתי יצריך בדרך כלל 2 אנשי מקצוע עבור ההתקנה (אפשר גם איש מקצוע אחד בחלק מהמקרים), אז מיזוג אוויר תעשייתי יצריך הרבה יותר ידיים עובדות. וכמו כן, הפרויקט יארך זמן רב יותר מאשר הפרויקט של התקנת מזגן ביתי, מיני מרכזי או כל מזגן אחר שאנו מזגן תעשייתי.

מערכת קירור CO2 יתרונות רבים שחשוב להכיר

אם מדברים על מיזוג אוויר תעשייתי מתקדם, בהכרח מדברים על מערכות קירור אשר מבוססות על טכנולוגיות שחוסכות בחשמל. מערכת קירור תעשייתית CO2 היא מערכת קירור שחוסכת בין 30% ל-50% באנרגיית החשמל.

מעבר לכך שמערכת הקירור הזו חסכונית ביותר, היא גם יותר ידידותית לסביבה מאשר מערכות קירור תעשייתיות אחרות. מערכת זו מפחיתה באופן מסוים את זיהום האוויר, ומערכת העיבוי שלה היא קטנה וחסכונית.

כמה זמן לוקח להתקין מיזוג אוויר תעשייתי?

אם אתם שואלים את עצמם כמה זמן לוקח להתקין מיזוג אוויר תעשייתי מתקדם, התשובה לכך היא ימים ועד חודשים. בכול תלוי במקצועיות של החברה שמתקינה לכם את המיזוג. כמו כן, תלוי כמה ידיים עובדות על התקנת המיזוג.

אם החברה למודת ניסיון ופועלת כבר שנים בתחום של התקנת מיזוג תעשייתי, היא אמורה לסיים את הפרויקט לפי הדד ליין שנקבע בחוזה העבודה. וחשוב לציין, שעל חוזה העבודה אסור לכם לוותר לעולם. למעשה, יהיה חשוב לחתום עליו לפני שמתחילה עבודת ההתקנה עצמה של המיזוג.

כמה עולה להתקין מיזוג אוויר לתעשיות?

מחיר התקנת מיזוג תעשייתי נקבע בהתאם לסוג מערכת הקירור שיש להתקין במפעל. אם צריך מיזוג אוויר תעשייתי מתקדם כמו מערכת קירור CO2, המחיר נע בין טווחי מחירים של אלפי שקלים ועד עשרות אלפי שקלים ומעלה.

בכדי לנסות להוזיל עליות על התקנת מיזוג תעשייתי, יהיה כדאי לערוך מחקר שוק ולברר את המחירים הממוצעים של חברות ההתקנה השונות. אם אפשרי, נסו לקבל מספר הצעות מחיר ולהשוות בין אלו. ככה תוכלו לנסות להקל על הכיס וגם לקבל עבודה מקצועית. והכי חשוב, תבדקו את סעיף האחריות על המיזוג. תבדקו מה האחריות כוללת, לכמה זמן היא תקפה וכל מה שבין לבין.

תוכן העניינים
איך בוחרים מסגריה באשדוד?

אם אתם זקוקים לעבודות אלומניום באשדוד, עליכם לבחור אחת מהמסגריות שבעיר. כיצד תדעו באיזו מסגריה עליכם לבחור? בעולם עבודות האלומיניום,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן