איך לעצב ולבחור את השלט המתאים ביותר לעסק?

זה אולי נשמע לכם טריוויאלי ולא הגיוני, אך האם ידעתם שבחירה נכונה של שלט לעסק או לחנות יכולה להשפיע משמעותית על המותג שלכם ובכלל להשפיע על האנשים ולגרום להם לרצות או לא לרצות להיכנס אליכם? על כן, חשוב מאוד לבחור את השלט המתאים ולהשקיע מחשבה בעיצוב שלו.
אנו מזמינים אתכם לקרוא את הכתוב ולקבל כלים לבחירת השלט המתאים.

לשאול את השאלות הנכונות

לפני שבוחרים ומעצבים את השלט המתאים, חשוב לשאול מספר שאלות בסיסיות וחשובות כמו:

-מהי המטרה העיקרית של השלט? הגדירו את הצרכים שלכם מהשלט. הכוונה היא האם אתם צריכים את השלט לצורך תפקיד שיווקי או לצורך אינפורמציה/הכוונה.

-מהי המטרה המשנית? אם כבר החלטתם להשקיע בשלט, לא מספיק רק להשיג את המטרה העיקרית, אלא יש להשיג גם את המטרה המשנית. על כן, תוכלו לנצל את השלט לעוד היבט. לדוגמה, נניח שיש לכם שלט והחנות סגורה. אם יופיע עליו מספר הטלפון או יופיעו שעות הפתיחה, הרי שהסיכוי מאוד גדול שתרוויחו עוד לקוח עוד שניים שיחזרו אליכם כאשר העסק או החנות יהיו פתוחים.

-מיהו קהל היעד? אם מדובר על קהל יעד של מבוגרים, אז אפשר לבחור בשלט פורמלי. מנגד, אם מדובר על קהל סטודנטיאלי, דווקא שלט צבעוני עם שימוש באותיות תלת מימד יעשה את העבודה. על כן, מומלץ שתגדירו את פרופיל הלקוחות שלכם. אתם כבעלי העסק מכירים הכי טוב את קהל היעד שלכם.

-היכן השלט יוצב? בדקו באיזה מיקום תרצו לשים את השלט. קחו בחשבון ששלטי פנים שונים לחלוטין משלטי חוץ ושלטים שיש למשרדים שונים משלטים אלקטרוניים שיש ברחוב.

-מאיזה חומר הוא יורכב? כיום ניתן לייצר שלטים ממגוון חומרי גלם כמו מתכת, פרספקס, עץ, זכוכית ועוד. הכי טוב יהיה להתייעץ עם חברה מקצועית שיש לה מגוון רחב של שלטים לעסקים וחנויות, כך תוכלו לראות איך השלט נראה בפועל ו"להרגיש" את החומר ממנו הוא עשוי" וכמו כן לשמוע על היתרונות והחסרונות של חומרי הגלם השונים.

-תוך כמה זמן אתם זקוקים לשלט? כל שלט הוא פרויקט בפני עצמו. קחו בחשבון שהכנת השלט יכולה להתעכב או להתקצר בהתאם לעיצוב שבחרתם, לחומר הגלם ממנו הוא מיוצר, לגודל וכו'.
על כן מומלץ להתייעץ ולבדוק תוך כמה זמן השלט יהיה מוכן ובמידה ולוחות הזמנים מתאימים לכם, אז לבצע את הרכישה.

טיפים נוספים לבחירת שלט

אחרי שסיימתם להשיב על השאלות החשובות שהוזכרו לעיל, נשמח לשתף אתכם בטיפים נוספים שתוכלו ליישם כאשר אתם ניגשים לבחור שלט:

-זכרו שיש לכם רק 3 שניות למשוך את העיניים של הקהל ולגרום לו להיכנס לבית העסק/החנות שלכם.

-זכרו להיות ממוקדים במסר שאתם רוצים להעביר. אל תדחסו יותר מדי מידע בשלט.

-זכרו להיות ברורים כמה שאפשר. אנשים לא צריכים לנחש מה אתם מוכרים. אתם צריכים לרמוז להם על ההתמחות של העסק. לא מספיק לרשום רק את שם העסק. מומלץ גם להוסיף אייקון שירמוז מה אתם מוכרים. לדוגמה, אם מדובר על עסק שמתפקד כבית קפה, אז אפשר לשים אייקון של כוס קפה. כך תוכלו להיות בטוחים שכל מי שיעבור ליד העסק יידע בוודאות שמדובר על בית קפה.

-זכרו לא להגזים עם העיצוב של השלט. תשתמשו באפקטים אבל באופן מאוזן.

תוכן העניינים
איך בוחרים מסגריה באשדוד?

אם אתם זקוקים לעבודות אלומניום באשדוד, עליכם לבחור אחת מהמסגריות שבעיר. כיצד תדעו באיזו מסגריה עליכם לבחור? בעולם עבודות האלומיניום,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן