לוח מחיק זכוכית – הדבר החם בלוחות המחיקים

עם כל החדשנות הזו קיבלנו גם לוח מחיק זכוכית שישתלב מקסים במשרד או בבית.

היום רבים הולכים על עיצוב מודרני, העיצוב המודרני הוא לרוב עיצוב נקי, קווים ישרים ונקיים, התאמת צבעים מדויקת וכל זה חייב להיות בהרמוניה.

העיצוב המודרני משתלב במשרדים רבים הרוצים להעניק מראה חדשני ועדכני למשרדם, משתלב בבתים רבים שאנשי הבית רוצים קווים נקיים, המשדרים על ניקיון הבית, על מחשבה עיצובית רחבה והתמקדות בפרטים.

מאמרים נוספים:

אז עם כל החדשות והעדכונים שיש לנו בנושא העיצוב המודרני, הכירו את הלוח מחיק זכוכית. הוא עשוי מזכוכית מחוסמת, הוא חזק ובטיחותי, מגיע במגוון צבעים ובגדלים שונים שניתן להתאים לפי המיקום שאותו אתם הולכים לשים, ההתקנה שלו די פשוטה, הוא ייצוגי ובעל מראה מודרני.

אני למיכלי שלי (בת ה 7) התקנתי בחדר שלה לוח מחיק זכוכית בצבע סגול, למען האמת בעלי התקין אותו. אה חשוב להזכיר שהתקנו אותו כ 50 ס"מ מהרצפה שיהיה נוח לילדה לקשקש עליו.

מאז שהלוח נמצא בחדרה, היא משחקת עם החברות שלה ולפעמים עם עצמה במורה ותלמידות, הן מקשקשות ומצחקקות אחת עם השנייה ולפעמים אפילו עם יותר חברות וזה ממש כיף לראות אותן משחקות ככה, זה די הזכיר לי את הילדות שלי.

מיכל קצת מתקשה בחשבון, אם אנחנו מתיישבות בשולחן עם המחברת היא לפעמים מפעילה שרירים ולא מעוניינת ללמוד, היא טוענת שזה לא משעמם וזה ממש (ממש ממש) קשה.

אז לקחתי אותה ללוח שלה בחדרה, התחלנו לשחק עם המספרים על גבי הלוח ופתאום היא הבינה שהיא פתרה תרגיל שהופיע במחברת חשבון שלה. היא רק הייתה צריכה לראות את זה בזווית קצת שונה (תרתי משמע).

דבר נוסף שהלוח המחיק הזה מאפשר לנו זה להדביק מגנטים.

ישנן כרטיסיות לימוד ומשחק שהדבקנו עליהן מגנטים בגב הכרטיסיות והן משמשות ללימוד ומשחק עבור הבנות שמגיעות אל מיכל בשעות אחר הצהריים לאחר בית הספר.

מצאנו שזה מאוד יעיל, הילדה מוכנה ללמוד גם אם זה אתנו, היא מעבירה יותר זמן מול הלוח מאשר בנייד ואנחנו מאושרים.

את הרעיון קיבלתי מחברה שהיא מעצבת מהוללת – כנסו לאתר מאה אחוז

תוכן העניינים
איך בוחרים מסגריה באשדוד?

אם אתם זקוקים לעבודות אלומניום באשדוד, עליכם לבחור אחת מהמסגריות שבעיר. כיצד תדעו באיזו מסגריה עליכם לבחור? בעולם עבודות האלומיניום,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן