לימודי גיטרה: מספר טיפים שיהפכו את חווית הנגינה לכיפית הרבה יותר

אם הגעתם לפה סביר להניח שאתם מתחילים לימודי גיטרה, אנו מאמינים שלא הגעתם לזה סתם וישנם כמה אמנים שגרמו לכם לרצות לנגן בכלי הכה נחשק.

הגיטרה נחשבת לכלי נגינה אשר מהווה סמל עבור ז'אנרי מוזיקה רבים – רוק, מטאל, פופ ואפילו מוזיקת נשמה. החלטנו לרכז עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לנגן בגיטרה בצורה הרבה יותר טובה.

זה הזמן להכין כוס קפה, להכין דף ועט ולחזור אלינו חזרה. חזרתם? מעולה. בואו נתחיל!

איכות קודמת לכמות

לנגנים מתחילים יש נטייה לטרוף את העולם. לנסות לנגן כמה שיותר שירים בכמה שפחות זמן, מה שגורם לרובם לנגן שירים רבים בצורה צולעת וללא טכניקה נכונה.

נגנים מתחילים צריכים להבין שאיכות קודמת לכמות, ברגע שאנחנו מנגנים שיר בצורה איכותית, יחד עם טכניקה נכונה אנחנו מכינים את עצמנו בצורה נכונה גם לשירים הבאים אותם נלמד, והבאים, והבאים. (טוב, הבנתם אותנו…).

גוונו עם האימון גיטרה שלכם

לפעמים אימון גנרי יכול להיות סיוט עבור רבים מאיתנו. השתדלו לא להיתקע על תרגיל אחד יותר מדי זמן, גוונו קצת עם התרגילים ותנו לידיים שלכם לנוע קצת. כך תוכלו לשבור "מוסכמות" כל תרגול ולהגיע למצב בו אתם לא נחשקים מהר מדי.

זה הזמן לשמוע את עצמכם

הדרך הכי טובה לדעת איך אתם שרים יחד עם הנגינה, או לחילופין איך אתם מנגנים היא אך ורק דרך הקלטה. בעת הנגינה רובנו לא מוצאים את כל הנקודות בהם אנחנו פחות טובים מאחר ואנחנו עסוקים בלמצוא את האקורד הבא ולהמשיך הלאה בשיר.

לכן, לאחר שעבדתם מעט על שיר מסוים אנו ממליצים לכם לעצור הכל – ולהקליט את השיר. תוכלו להקליט אותו יחד עם שירה או בלי, אין זה משנה העיקר שבסוף תשמעו ותוכלו לדעת איך הנגינה שלכם נשמעת בקצה ומה אפשר כמובן לשפר.

התאמנו עם חברים, זה פשוט הרבה יותר כיף

אחד הדברים היותר חוויתיים וכיפים שיכולים להיות לכם בעת לימודי הנגינה היא לנגן יחד עם חברים נוספים. מעבר לכך שנגינה כזו מעלה את המורל ואתם מסתכנים בדו"ח מן השוטר הקהילתי מאחר ואתם תגיעו לשעות לא שעות ביחד מדובר בנגינה בה תוכלו להרוויח ערך מוסף רב.

כל אחד מביא את החולשות שלו והחוזקות שלו אל הבמה, כך שביחד תוכלו להגיע אל הרמוניה מושלמת ולשפר אחד את השני.

לנגן גיטרה בקצב

הדרך הטובה ביותר לשמור על קצב היא באמצעות מטרונום. אנו ממליצים לכם לעבוד על הקצב שלכם לפני הכל, הוא למעשה הבסיס לכל הטכניקה של הנגינה.

היעזרו במורה מקצועי

מעבר לכל הלימוד החובבני מסרטונים ביוטיוב, ומדריכים שונים באינטרנט אנו ממליצים לכם לקחת את הנגינה שלכם צעד אחד קדימה.

מורה מקצועי לנגינה בגיטרה יכול לעזור לכם למקסם את היכולות שלכם בכל הקשור לנגינה, לתת לכם חוות דעת מקצועית ולשפר את הטכניקה שלכם פלאים.

אגב, אם אתם לא רוצים להוציא עשרות ומאות שקלים בחודש על מורה נגינה מקצועי תוכלו לבדוק על ברטרים שונים בקבוצות בפייסבוק.

לכו תדעו, אולי הכישרון שלכם בפיסול יכול לעזור למורה לנגינה ולכם לחסוך מאות שקלים ביחד.

אחרי שריכזנו עבורכם מספר טיפים אינפורמטיביים מה שנשאר לכם זה להתחיל לנגן. שיהיה בהצלחה!

 

 

תוכן העניינים
איך בוחרים מסגריה באשדוד?

אם אתם זקוקים לעבודות אלומניום באשדוד, עליכם לבחור אחת מהמסגריות שבעיר. כיצד תדעו באיזו מסגריה עליכם לבחור? בעולם עבודות האלומיניום,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן