מה זה טלמרקטינג ואיך עושים אותו נכון?

שיטת מכירות באמצעות הטלפון נקראת טלמרקטינג. השיטה נועדה לשווק מוצרים או שירותים באופן יזום ללקוחות, לרשימות אקראיות של מספרי טלפון או לטלפונים מתוך מאגרי מידע מסוימים.

ארגונים רבים ובתי עסק גדולים וקטנים עושים שימוש בשירותי טלמרקטינג חיצוניים ומקצועיים כדי למכור את שירותיהם או את מוצריהם בשיווק ישיר במטרה להגיע לתוצאות מיטביות.

הפניות הטלפוניות יכולות להיות במטרה לשווק מוצר חדש, לענות לפניות של לקוחות, לבדוק היענות לביקוש, לקבוע פגישות מכירה או כדי להעביר מסרים פוליטיים או אחרים.

היתרונות של שימוש בשירותי טלמרקטינג חיצוניים

מוקד מקצועי המסוגל לספק שירות ללא שכירת גיוס עובדים חדשים לחברה לצורך כך, והנחייתם על אופן ביצוע שיחות הפנייה. כמו כן, אין צורך לדאוג לרכישה של ציוד תקשורת וטכנולוגיה ולשלם על זמן ושעות עבודה נוספות. טלמרקטינג מקצועי מספק משוב, פילוח וריכוז נתונים במטרה לייעל את תהליך המכירה.

שירותי טלמרקטינג חיצוניים יכולים לתת שירות גם בשעות אחר הצהריים והערב, שעות יעילות מבחינת זמינות לקוחות פרטיים פוטנציאליים, שבהן רוב החברות אינן פעילות.

איך מבצעים טלמרקטינג יעיל ונכון?

לפני הכול, חשוב שמבצע השיחה יידע מה המוצר או השירות שהוא מציע בצורה טובה ומקצועית, כך שיוכל לענות על שאלות הלקוחות אם יהיו. הנה מספר המלצות כיצד לנהל טלמרקטינג באופן המיטבי ביותר:

  • פתיחת השיחה – חשוב לפתוח את השיחה בצורה רגועה ונינוחה, להציג את שם הנציג באופן מלא ולא רק את שם החברה שבשמה הוא פונה, זה עלול ליצור דחייה מיידית וסיומה של השיחה. כדאי לנסות ליצור פנייה אישית ונעימה ולהקשיב לתגובת הלקוח לפני שממשיכים.
  • עשו הכנות לשיחה – כדאי להכין מספר תרחישים לשיחות, כדי שתהיו מוכנים עם תשובות מקצועיות, מהירות ואדיבות. הכינו את האסטרטגיה שבה תפעלו, כך תחושו ביטחון רב יותר במהלך השיחה ולא תהיו מופתעים.
  • יתרונות השירות או המוצר – הכינו את השיחה כך שתדגיש את היתרונות והתועלת של השירות או המוצר ללקוח, למשל מחיר זול יותר, מוצר טוב יותר, שירות מהיר וקל יותר.
  • הקשיבו ללקוח – נציגי מכירה לפעמים להוטים כל כך לשווק את המוצר או השירות המוצע, והם מדברים ללא עצירה במטרה להצליח לומר את כל מה שתכננו. התנהלות כזו עלולה לגרום ללקוח להפסיק להקשיב ואף להגיב בחוסר סבלנות. עצרו והקשיבו לדברי הלקוח, ענו לו בנינוחות ובנועם, השתמשו תמיד בנימה חיובית והקפידו על עברית תקנית. שיחה כזו שבה הלקוח מרגיש שמקשיבים לו יכולה להוביל למכירה.
  • אל תיקחו ללב – נכון, יהיו אנשים שיטרקו בפניכם את הטלפון, יענו בצורה לא נעימה או יצעקו עליכם, אך הם אינם הרוב. יהיו לקוחות אחרים שיודו לכם, שישמחו לשתף אתכם ושיקנו את מה שאתם מוכרים או מציעים להם. זה חלק מהעבודה ואתם צריכים להמשיך לתת שירות ברמה גבוהה ומקצועית, כך כמות ההצלחות והמכירות תעלנה

למידע נוסף ניתן לגשת לאתר – www.gna.co.il

תוכן העניינים
איך בוחרים מסגריה באשדוד?

אם אתם זקוקים לעבודות אלומניום באשדוד, עליכם לבחור אחת מהמסגריות שבעיר. כיצד תדעו באיזו מסגריה עליכם לבחור? בעולם עבודות האלומיניום,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן