קונה רכבים לפירוק בחולון- הפתרון שלכם!

הרכב הותיק שלכם כבר לא יעיל וידידותי כפי שהיה בעבר. אתם מוצאים את עצמכם מתחבטים האם להמשיך לנסוע בו ולחוות תקלות ולהמשיך לממן תקלות יקרות במוסך לבין להיפרד ממנו לשלום ולהחליף אותו בדגם חדיש, אמין ובטיחותי יותר.

לרכבים ישנים יש נטייה להתקלקל לעיתים קרובות יותר והם גם מזהמים יותר את הסביבה ועל פי נתונים, מעורבים יותר בתאונות. מצד שני, להשאיר את הרכב הישן בחנייה להעלות אבק אינו פתרון, כי הוא יצבור דוחות וקנסות. אז מה כן ניתן לעשות?

מפרקים את הרכב ומרוויחים

האופציות העומדות לרשותכם הן: להעמיד את הרכב למכירה באופן פרטי, אך יש לזכור שיהיה עליכם להשקיע זמן בניהול מו"מ על המחיר (הנמוך ממילא), נסיעות מבחן ומענה למתעניינים והצגת הרכב.

האופציה השנייה היא לבצע טרייד אין כשחברות שמציעות טרייד אין לא תמיד ששות לבצע טרייד אין עם רכבים ישנים ובמקרה זה, רוב הסיכויים שתצטרכו להשקיע סכום גבוה יחסית של כסף לביצוע העסקה בשל הפער המהותי בין שווי הרכב הישן שלכם ובין הרכב החדש.

אלטרנטיבה מצוינת שעומדת בפני בעלי רכבים ישנים היא מכירת הרכב לפירוק ומסירתו לקונה רכבים לפירוק. מגרשי רכבים המעוניינים ברכבים ישנים על מנת לחלץ מהם את החלקים השימושיים שעוד יכולים להועיל לרכבים אחרים.

תהליך זה של פירוק רכבים המדומה בעיני רבים לסוג של תרומת איברים, כיוון שגם רכב שהוא גרוטאה ומקומו כבר לא על הכביש כולל חלקי חילוף חיוניים ותקינים שיכולים לשרת רכבים שעוד יכולים לנסוע בקלות ובבטיחות. מעבר לכך, את החומרים השונים ניתן למחזר כמו ברזל ולייצר מהם מוצרים אחרים לתעשייה.

מאמרים נוספים:

היתרונות של פנייה לקונה רכבים לפירוק הם רבים ומגוונים: ראשית, מדובר בסוג של מעשה טוב שמאפשר לקיים רכבים אחרים ולשמור על הסביבה. שנית, התהליך פשוט ומהיר יותר ולא דורש מכם להשיג קונים ולשכנע אותם לבצע תהליך מכירה או להתגמש במחיר.

אומנם לא קיים בשוק מחירון מסודר של פירוק רכבים והמחיר נקבע על פי שקלול בין פרמטרים שונים כמו למשל, שנת ייצור, דגם, מצב הרכב וכדומה.

אבל לרוב מגרשים הקונים רכבים לצרכי פירוק משלמים לרוב תשלום אטרקטיבי ואפילו בסגנון המועדף עליכם, כך שתוכלו לבחור אם התשלום יועבר אליכם במזומן, העברה בנקאית, צ'ק או כרטיס אשראי ולקבל תמורה מהירה בעד הרכב מבלי לשבור את הראש למי ומתי למכור. לא צריך לרדוף אחרי תשלום..

בנוסף, מגרשי רכב רבים מציעים שירות של גרירה, כך שאם הרכב לא במצב תקין או בטיחותי להסיע אותו עד למגרש עצמו שיעבור תהליך פירוק, תינתן אפשרות של גרירתו עד המגרש.

מחפשים קונה רכבים לפירוק בחולון?

שלמה ביל – קונה רכבים לפירוק בחולון הוא סניף של חברה ארצית מובילה בתחום המציעה גם פתרון למי שמחפש מכירת רכב לפירוק והצוות האדיב של הסניף ישמח לסייע לכם בתהליך. מדובר בפרוצדורה פשוטה להפליא – מסירת הרכב למגרש וקבלת תשלום ועדכון של משרד התחבורה בהורדת הרכב מהכביש .

יש להגיע לאגף הרישוי עם תעודת זהות בתוקף ועם רישיון הרכב או לשלוח מיופה כוח עם התעודות הנ"ל על מנת לעדכן את משרד הרישוי בנושא. חשוב רק לדעת שלאחר שבוטל רישיון הרכב, לא ניתן לחדש את תנועתו.

תוכן העניינים
איך בוחרים מסגריה באשדוד?

אם אתם זקוקים לעבודות אלומניום באשדוד, עליכם לבחור אחת מהמסגריות שבעיר. כיצד תדעו באיזו מסגריה עליכם לבחור? בעולם עבודות האלומיניום,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן