שיטת NLP להרזיה למבוגרים וילדים

בשנים האחרונות, העולם המערבי רואה שינוי דרמטי באופן בו אנו מסתכלים על דימוי הגוף שלנו. עם הופעת הטלוויזיה, המחשבים ובסופו של דבר הרשתות החברתיות, החברה שלנו צופה בכל יום בתמונות של נשים וגברים בעלי מראה "אידאלי", או במילים אחרות – באנשים שעומדים בסטנדרט היופי התרבותי.

תהליך זה גרם לרבים להאמין באותם סטנדרטים ששטפו אותנו על ידי חברות פרסום, שיווק ותעשיית קולנוע. הוכח שאנו שופטים אדם בפחות מ7 שניות על בסיס קריטריונים חזותיים בלבד, לא פלא שאנשים יכולים לחוש דיכאון כשהם מסתכלים במראה.

שיטת NLP להרזיה כי תזונה ופעילות גופנית זה ממש לא מספיק

תעשיית הכושר מנסה לפתור בעיה זו על ידי הצפת מידע על תוכניות אימונים ותזונה נכונה – אך בפועל, התוצאה הסופית לכך היא בלבול המוני בקרב אנשים שאינם יודעים כיצד לשנות את גופם ולשפר את בריאותם וכן מאמני כושר ששמים דגש רק על תזונה ופעילות גופנית, מבלי להתמקד בבוס הגדול – המוח האנושי.

למה אנשים עושים את מה שהם עושים? הכול מסתכם בעיקרון פשוט שמניע את כל ההתנהגות האנושית: בני אדם נוטים לברוח מכאב ולחפש הנאה.

> קבלו טיפים להתמודדות נכונה עם דיאטה (לפני ואחרי) באתר https://www.yafa-maximov.co.il

לדוגמה: ילד שרואה לראשונה להבת אש ומנסה לגעת בה. ברור שהוא יקבל כוויה, באותו רגע המוח שלו יקשור את חווית הכאב לפעולת הנגיעה באש. הוא לא יעשה את זה שוב לעולם.

עוד דוגמה: נערה מתבגר מנסה לעשן בפעם הראשונה. הוא לא אוהב את הטעם ומקשר אליו כאב, אבל העובדה שרבים מחבריו עושים זאת – קושרת יותר כאב ללא להיות אהוב או שייך לקבוצה, כך שמהר מאוד הוא ישכח מהטעם הרע ומהר מאוד הוא יקשר עישון להנאה עם חברים.

אבל מה הקשר לדיאטה?

התשובה היא פשוטה: אנשים מקשרים דיאטה לכאב – ולכן הם לא תמיד יצליחו להתמיד בה. תחשבו על זה רגע: האם אי פעם ניסתם דיאטה חדשנית בה אתם אוכלים אוכל X במשך כמות מסוימת של ימים? אולי אתם יכולים לגייס מספיק כוחות נפשיים כדי להיצמד אליו לפני החופשה שלכם, אבל ברגע שאתם חוזרים משדה התעופה – אתם מיד תושיטו יד לכוס יין, לשוקולד או לחטיף הטעים ושומעים את עצמכם אומרים משהו כמו "סוף סוף…"

מה שקרה זה שפשוט קישרתם לדיאטה שלכם כאב גדול והנאה נפלאה מלשבור אותה. ואתם יכולים להיות בטוחים שכל הקילוגרמים שהצלחתם להוריד תוך זמן קצר יחזרו – התוצאה הסופית היא: עכשיו אתם שונאים דיאטות.

תכנות מחשבה מחדש בעזרת שיטת NLP

ישנן טכניקות NLP רבות שמטרתן לשנות אסוציאציות שליליות ולקשר התנהגויות בריאות להנאה. אחת הדוגמאות של שיטת NLP להרזיה היא יצירת מינוף – למה החלטתם לעשות דיאטה מלכתחילה? התשובה היא: כי היה לכם מספיק מוטיבציה. כלומר, הגעתם לנקודה בה המוח שלכם צועק עליכם – "אתם צריכים לרדת קצת במשקל! חייבים לעשות משהו בקשר לזה!"

האם זה קרה אי פעם? אם אתם קוראים מאמר זה עד עכשיו כנראה שכן. פשוט צברתם מספיק מינוף כדי לנקוט בפעולה והוריד את הקילוגרמים העודפים האלה. אז אחת השיטות היא למעשה לשחזר את שיטת המינוף באמצעות תרגיל פשוט.

זו הייתה רק דוגמה אחת ולמעשה יש אינספור דרכים ושיטות לתכנת את המוח שלנו מחדש על ידי שינוי תבנית חשיבה, שבירת דפוסים ואמונות מגבילות. זה תהליך שיכול לקחת זמן – אך הוא משתלם מאוד – לא רק שתצליחו לעמוד בדיאטה שלכם בהצלחה, אתם תוכלו להגשים כל מטרה מבלי שאתם תעכבו את עצמכם.

תוכן העניינים
איך בוחרים מסגריה באשדוד?

אם אתם זקוקים לעבודות אלומניום באשדוד, עליכם לבחור אחת מהמסגריות שבעיר. כיצד תדעו באיזו מסגריה עליכם לבחור? בעולם עבודות האלומיניום,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן