נדל"ן מסחרי בחולון – לעשות עסקים ממרכז הארץ במחיר משתלם

נדל״ן מסחרי בחולון להשקעה זה תחום חם ביותר כיום, בייחוד אחרי השינויים הכבירים שקרו בשוק הנדל״ן בשנים האחרונות, בטח שבתקופת מגיפת הקורונה.

המון ישראלים עם כסף מוכן להשקעה רצים אחר הזדמנויות חדשות, ובתקופה לחוצה שבאה לאחר מגיפת הקורונה, בעלי עסקים משנים פאזה וחושבים אחרת כיצד להשקיע את כספם.

נדל"ן מסחרי בחולון – לצאת מהקופסא ולצאת מהעיר

אם במהלך כל השנים הללו משרדים בתל אביב היו הסטנדרט, תתפלאו לדעת כי דווקא נדל"ן מסחרי בחולון הוא הדבר הם הבא בקרב בעלי העסקים.

כיום, קמים יותר ויותר פרוייקטים בחולון של נדל״ן מסחרי להשקעה שמציעים עסקאות שוות ברכישת משרדים לעסקים. העסקאות המוצעות משתלמות ביותר גם גלל תנאי הרכישה והמחיר האטרקטיבי, וגם בגלל דמי השכירות הנמוכים יחסית למקומות מבוקשים כמו נדל"ן מסחרי להשקעה בתל אביב. יותר מזה, משרדי נדל"ן מסחרי בחולון כדוגמת פיצות בחולון, נמצאים בעצם במרחק קצר מתל אביב כך שלעובדי וגם לקוחות המשרד ממש לא תהיה בעיה להגיע לאיזור לפגישות וליום עבודה כרגיל. חשוב לציין שלכל פרוייקט בנייה וקבלנות המחירים שלו בהחלט, אבל דמי השכירות והרכישה של נדל"ן מסחרי בחולון עולים פחות מחצי מהמחיר שתשלמו עבור נדל"ן מסחרי להשקעה באיזור של תל אביב, עקב הסטנדרטיזציה של המשרדים באיזורים המבוקשים שכולם מכירים.

לאלו שמעוניינים בנדל"ן מסחרי להשקעה ורכישה, יקבלו תשואה מדהימה וכפולה מאשר מה שיקבלו (אם בכלל) במקומות הרגילים ולא בחולון, בטח כשמדובר בנדל"ן מסחרי בחולון ולא נדל"ן של דירות ובתים לשוק הפרטי.

עם זאת, עם התשואה הפוטנציאלית הגבוהה, כך מגיע איתה גם הסיכון. לאת מיד בשוק הנדל"ן יש את האיזון האופטימאלי בין היצע לביקוש, בין אם מדובר בשוק של נדל"ן מסחרי להשקעה או השוק הפרטי, וזה מה שקובע בעצם ישירות את המכירות והמחירים למשרדים ולדירות הנמכרות.

הרצון לאכול מכל העוגה

לעיתים, הרצון לרוץ על כל הקופה ועל ההבטחה הרווחת בשוק הנדל"ן שכשרוכשים כל נכס שהוא, הוא יניב פירות והעבודה שלכם תהיה פסיבית רגל על רגל וללא מאמץ- הוא רצון מוטעה ומטעה מאחר שהמשקיעים נוטים לגלות אחרת בשלב מאוחר יותר, שלא בהכרח רוצים להשכיר מהם את הנכס, מה שמוביל ישירות לחוסר הכנסה ותשואה.

לעיתים, עם כל האש להשקיע את מיטב כספכם בנדל"ן מסחרי להשקעה, גם אם מדובר בנדל"ן מסחרי בחולון, לא שווה את זה אתם לא מפעילים שיקול דעת שיגרום לכם לדעת לזהות הזדמנויות.

לדוגמא, איש עסקים משקיע שרכש 2 פרויקטים של נדל"ן מסחרי בחולון ממיטב כספו, אך בפועל אחד מהמשרדים פשוט לא הושכר ולא צלח ולכן ההוצאות נשארו על גב המשקיע ולא הניב רווחים כלל.

מקרה כזה עלול לקרות כשלא עושים ״בדק בית״ מאחורי כל עסקה בה אתם משקיעים, אפילו אם המחיר מפתה ונראה משתלם.

מבנים יבילים לעסקים

מכיוון שהעולם משתנה ללא הרף, בייחוד העולם העסקי, ובייחוד כשהוא חווה טלטלות כלכליות כמו במהלך השנתיים האחרונות עם פרוץ מגיפת הקורונה, אף אחד לא באמת יודע מה ישתנה בתחומים העסקיים, כמו גם בתחום הנדל״ן מסחרי להשקעה. לכן, כשמדובר במשרדים להשכרה, אחד הפתרונות הרווחים בתחום הם השכרת מבנים יבילים לעסקים, שהם בעצם מבנים ניידים ולא מקובעים בבטון בנוי לאדמה. האפשרות של ניהול העסק שלך מכל מקום בארץ והיכולת להתנייד עם המשרד שלך ולהיות זמין בכל רגע נתון גם בטלפון וגם במחשב, היא בלתי ניתנת להחלפה ומראה על מקצועיות, ולכן הפתרון הזמין של מבנים יבילים לעסקים הוא פתרון מושלם למי שצריך משרד נייד ואת הגמישות לעבוד מכל מקום.

חללי עבודה משותפים

טרנד חללי העבודה המשותפים גם כן מגיע מתוך הצורך בעבודה מהבית או ניידות וזמינות והחשיבה על מבנים יבילים לעסקים. אלו שהמציאו את הקונספט של חללים פתוחים לעבודה מצאו בהחלט את הפתרון האולטימטיבי  בתחום של נדל״ן מסחרי להשקעה, כאשר קיים גם נדל״ן מסחרי בחולון בקונספט של חללי עבודה משותפים, אשר מושכרים בתשלום על תקופת זמן קצרה של שימוש לבעלי העסקים הזקוקים לכך, במקום החשיבה על נדל״ן מסחרי להשקעה לטווח ארוך ומחייב יותר, כמו גם לקיחת הסיכון שהעסק או הנכס לא יניב.

תוכן העניינים
איך בוחרים מסגריה באשדוד?

אם אתם זקוקים לעבודות אלומניום באשדוד, עליכם לבחור אחת מהמסגריות שבעיר. כיצד תדעו באיזו מסגריה עליכם לבחור? בעולם עבודות האלומיניום,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן