מחפשים פתרון דיור במרכז בתקופת הקורונה במחיר שפוי?

העיר תל אביב הפכה לפופולארית אפילו יותר בתקופת הקורונה בשל הקרבה לחופים, למרכזי תעסוקה ולבילוי כאשר הוא זמין על פי ההנחיות. רכישת דירה בעיר יקרה מאוד ולכן, יש מי שחושבים באופן יצירתי מחוץ לקופסה ומחפשים פתרונות דיור זמינים יותר שיאפשרו להם לטעום מהווי של תל אביב במתכונת נוחה המתאימה להם כמו כפפה ליד.

לפניכם מספר הצעות לחיים בתל אביב בין אם אתם מחפשים דירה במלון להשכרה לטווח קצר או ארוך, בתקציבים שונים, בגרסה המועדפת עליכם.

לא טוב היות האדם לבדו – לגור עם שותפים

לפעמים הדרך הזולה ביותר וגם החברתית ביותר היא לחלוק מרחב מחיה עם שותפים. תוכלו למצוא דירות גם להשכרה לטווח קצר עם שותפים שהכרתם מראש או כאלה שתכירו ברגע שתיכנסו לדירה.

בדקו מה מציעה הדירה מבחינת אבזור והאם יש לכם חדר בנפרד ומה גודל החדר ואילו מתחמים תתבקשו לחלוק עם השותפים שלכם בדירה כמו סלון, מטבח, שירותים וחדר רחצה וכמובן באיזה לוקיישן מדובר, ארנונה, חוזה והאם יש כללים שיש לקפד בעת מגוריכם בדירת השותפים.

החסרונות הם כמובן שאתם לא לבד בדירה וצריכים להתחשב באנשים אחרים. היתרונות – תוכלו לחלוק גם בנטל עבודות הבית וגם בשכר הדירה עם אנשים נוספים.

לעבור ומיד – לסבאלט דירה בעיר

סאבלט זו שכירות משנה והכוונה שתוכלו לשכור דירה או חדר ממישהו שבעצמו שוכר את הדירה. לרוב מדובר בשכירויות לטווח קצר, אך כמובן שיש גם שכירות לטווח ארוך יותר ושווה לבדוק. רוב הסיכויים שתגיעו לדירה מוכנה ומזומנת, מרוהטת כבר כך שתוכלו אפילו להגיע עם הבגדים עליכם, כלי רחצה, בגדים להחלפה מבלי לדאוג לכל היתר כמו ריהוט, אבזור וציוד. בדקו האם הסאבלט דורש חוזה נפרד ומה לגבי תשלום החשבונות בהיעדרו של השוכר המקורי.

מאמרים נוספים:

חדר בעיר הגדולה – הוסטלים הגרסה האורבנית

ויש גם אופציות של פתרונות דיור בהוסטלים למיניהם שפועלים כמו מלון, אבל במחירים נמוכים יותר ויכולים להציע לכם חדרים להשכרה מידית, קצרה או ארוכת טווח תלוי גם בתקציב שלכם.

אלה הן אכסניות שמציעות לעיתים גם שירותים שונים כמו חדר אוכל, חנייה ועוד מתקנים לשירות האורחים כמו מטבח משותף, טרקלין משותף, גישה חופשית לאינטרנט ויש כמובן לבדוק מה לגבי שירותי ניקיון וכביסה, חדר רחצה פרטי או משותף וכדומה.

לרוב יש כל מני דרגות של חדרים בהוסטלים כולל סוויטות מרוהטות בטוב טעם עם חצר או מרפסת ושווה בהחלט לבדוק אם כדאי לשדרג תלוי בתקציב והרכב האורחים – אתם, חברים, בני משפחה וכדומה.

להרגיש כמו בבית – דירת נופש איכותית

בתקופת הקורונה יותר ויותר אנשים גילו את נפלאותיהן של דירות נופש שלמעשה ניתנות להשכרה לתקופות גמישות במלונות דירות בעיר, כאשר יש גם מלונות מול הים, משודרגים להפליא, שמציעים פתרון יצירתי הכולל דירות מאובזרות במטבחון, פינת אוכל, מרפסת, חדרי שינה, סלון וכל מה שצריכים לשהייה נעימה ומפנקת להפליא לרבות מתקני נופש דוגמת מכון כושר, לובי, חדר כביסה ועוד.

במלון דירות אפשר ליהנות גם משירותי ניקיון והקפדה על הכללים החשובים בכל הנוגע לחיטוי שכה נחוצים בתקופה מורכבת זאת ולדעת שמצד אחד, יש לכם פרטיות ותחושה ביתית ומצד שני, עדיין מדובר בדירות נופש איכותיות במלון ששם דגש על סטנדרטים גבוהים.

לפני שעברתם לתל אביב בדקו אילו אופציות מציעה לכם העיר וניתן תמיד גם לשלב בין מגוון אופציות על מנת ליהנות מהשהייה שלכם בלב המדינה.

תוכן העניינים
איך בוחרים מסגריה באשדוד?

אם אתם זקוקים לעבודות אלומניום באשדוד, עליכם לבחור אחת מהמסגריות שבעיר. כיצד תדעו באיזו מסגריה עליכם לבחור? בעולם עבודות האלומיניום,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן