מה זה קידום אורגני בגוגל וכיצד אסטרטגיית השיווק תהיה אפקטיבית יותר בשנת 2022?

מה זה קידום אורגני בגוגל וכיצד אסטרטגיית השיווק תהיה אפקטיבית יותר בשנת 2022? הדרישה לשירותי קידום אתרים וניהול אופטימיזציה למנועי חיפוש עלתה בשנים האחרונות.

מכיוון שמנוע החיפוש של גוגל הוא הבסיס לכל החיפושים, הכרחי שחברה תשמור על האתר שלה מותאם היטב למנוע החיפוש כדי להבטיח שהאתר שלה יופיע בדף התוצאות הראשון.

אנו יכולים לעזור ללקוחותינו בשירותי השיווק והאסטרטגיה שלהם. אסטרטגיות השיווק המקוון שלנו הוכחו כמספקות תוצאות טובות יותר ללקוחות.

אנו מציעים מגוון שירותי ייעוץ כדי לעזור לעסקים לצמוח ולהישאר תחרותיים. לצוות שלנו יש את המומחיות לעזור לחברות לבנות את תוכנית הצמיחה האסטרטגית הנכונה, לפתח אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מלאה, או לספק סיוע בתחומים כמו קידום אורגני בגוגל או קידום אתרים.

קידום אורגני בגוגל הוא אסטרטגיה שיווקית שבה עסקים מנסים לדרג את האתר שלהם גבוה יותר בדף התוצאות של מנוע החיפוש באמצעות קישורים או שיטות טבעיות. אסטרטגיות קידום אתרים אורגני הפכו ליעילות מאוד בגלל השינויים שגוגל ביצעה באלגוריתמי הדירוג שלהם.

למרות שאופטימיזציה של קידום אתרים יכולה להיות תהליך שלוקח זמן, הוא יעיל מאוד עבור דירוגים ארוכי טווח וברי קיימא. אופטימיזציה למנועי חיפוש השתנתה באופן דרסטי בשנים האחרונות. העדכון האחרון לאלגוריתם הדירוג של גוגל, Penguin, הפך אסטרטגיות קידום אתרים אורגני ליעילות יותר מאי פעם. בלוגים שנוצרו לפני העדכון הזה משגשגים עכשיו בגללו.

אנו מספקים שירותי ייעוץ המאפשרים ללקוחות לשפר את אסטרטגיות השיווק המקוון שלהם ולהשיג תוצאות עסקיות תחרותיות באינטרנט. נעזור לחברות ליצור ולבצע אסטרטגיה שיווקית, לבסס ולתחזק קשרים עם משפיענים בתעשייה, לפתח תוכן, לבצע מחקר מילות מפתח, לזהות את מילות המפתח הטובות ביותר לעסק שלהן, לנהל קמפיינים של פרסום חיפוש בתשלום, להקים פרסום PPC בגוגל אדוורדס ועוד…

איך בוחרים סוכנות שיווק דיגיטלית?

סוכנות השיווק הדיגיטלית היא הארגון המעניק ייעוץ, וסיוע כיצד להשתמש בטכנולוגיות דיגיטליות למטרות שיווק. הם גם עוזרים במיתוג, יחסי ציבור (PR) ופרסום. לסוכנויות דיגיטליות יש ביקוש רב בימים אלה בגלל הצורך הגובר בשיווק מקוון.

ניתן לחלק בגדול את השירותים שסוכנויות דיגיטליות מציעות לשלוש קטגוריות:

  • שירותי SEO
  • שירותי PPC (תשלום לפי קליק)
  • ניהול מדיה חברתית

מהם היתרונות של אסטרטגיית שיווק?

אסטרטגיית שיווק ושיווק היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל עסק. זה יכול ליצור או לשבור חברה, אז חשוב שתהיה לך אסטרטגיה שיווקית עבור העסק שלך. שיווק עוסק בשימוש בטקטיקות שונות כדי להוציא את הבשורה על המוצר או השירות שלך.

אין לראות בשיווק כהוצאה, אלא כהשקעה. מטרת השיווק היא לוודא שאתה גורם לאנשים להתעניין במוצרים ובשירותים שלך, מה שיוביל אותם לקנות אותם. אם נשווק את המוצרים שלנו מספיק טוב, בסופו של דבר נפיק רווחים ונבסס את החברה שלנו כמותג ידוע.

כדי להחליט איזה סוג של אסטרטגיה שיווקית אתה רוצה עבור העסק שלך, אתה צריך להעריך גם את הצרכים של הקהל שלך וגם מה הגיוני עבור

מה ההבדל בין עסק דיגיטלי לשיווק?

עסקים דיגיטליים ושיווק הם שני ישויות שונות השזורים זה בזה. עסקים דיגיטליים הם יותר מהתהליך ואילו שיווק הוא התהליך.

עסקים דיגיטליים הם הרבה יותר מסתם 'מקוון' בימינו, הוא מקיף את כל התהליכים שארגון מבצע על מנת לייצר הכנסה. שיווק, לעומת זאת, הוא שיטה ליצירת מודעות ולידים לעסק באמצעות פעילויות כמו פרסום ויחסי ציבור.

עסקים דיגיטליים; עם הדיגיטל כעמוד השדרה, העסקים הדיגיטליים עושים שימוש בתובנות נתונים כדי להגדיל ביעילות את ערך חיי הלקוח (CLTV) תוך עמידה בציפיות הלקוחות. מדובר לא רק ברכישת לקוחות חדשים אלא גם בשמירה על לקוחות קיימים שכן רוב הלקוחות קופצים כיום ממותג אחד למשנהו, מה שאומר שזה הפך חיוני לעסקים לספק שירותים ותכונות בעלי ערך מוסף בערוצים כמו

ניהול עסקי דיגיטלי הוא לא רק שיווק. מדובר בחיזוי והבנת צרכי הלקוחות לפני שהם יודעים מה הם רוצים, ולספק אותם לפני שהם בכלל מבקשים זאת.

העתיד של עסקים דיגיטליים הוא לא רק שיווק, הוא עוסק בהכרת השוק טוב יותר מכל אחד אחר על ידי קריאת מחשבותיהם של לקוחות

מהן אסטרטגיות יעילות להגדלת העסק שלך?

יש מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את העסק שלך ולהבטיח שהוא יישאר רווחי. בוא נסתכל על כמה דברים שאתה יכול לעשות:

1) יצירת קשרים עם אנשים בתעשייה שלך – זה יעזור לך לבנות מערכות יחסים, למצוא הזדמנויות חדשות ולהגדיל את העסק שלך.

2) מציאת לקוחות חדשים – ככל שיש לך יותר לקוחות כך נוצרות לחברה יותר הכנסות.

3) העסקת האנשים הנכונים – עובדים טובים הם חלק חשוב בכל עסק, אז אל תזניחו זאת!

התחל בזיהוי שוק היעד שלך. להבין מה הם צריכים ומה אכפת להם. לאחר שעשיתם זאת, תוכלו לדעת כיצד להגיע אליהם, אחר מי הם עוקבים ברשתות החברתיות, היכן הם עושים קניות כרגע וכו'.

לאחר מכן, צור תוכנית תוכן המכוונת לקונים אלה בעזרת צוות השיווק שלך. תוכן זה צריך לכלול דברים כמו עיצוב לוגו ומיתוג, בניית אתר מרתק עם אינטגרציות של מדיה חברתית ובלוג שמתעדכן מדי שבוע עם פוסטים מרתקים עבור הקוראים והעוקבים שלך.

האם יש לך צורך בקידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני הוא הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות ללא כל עלות. אם עסק רוצה להגדיל את בסיס הלקוחות שלו ולהגדיל את ההכנסות, עליו להתמקד בשיווק אורגני מכיוון שהוא יכול להניב תוצאות לטווח ארוך.

על פי הנחיות מעריך איכות החיפוש של גוגל, תוצאות מנוע החיפוש מדורגות בין השאר בשל הרלוונטיות שלהן לשאילתה של משתמש. זו משימה לא פשוטה עבור אנשי קידום אתרים.

קידום אורגני בגוגל הוא אסטרטגיה שיווקית שמשתלמת בגדול למי שיודע איך זה עובד. זה יכול לעזור לתוכן שלך לדרג גבוה יותר ולהישאר בראש הדירוג לפרקי זמן ארוכים יותר ממה שפרסום בתשלום לבדו יכול לעשות. קידום אורגני יעיל גם מכיוון שאתה בונה סמכות בנישה שלך ואתה מדורג כמומחה בתחומך.

הרעיון המרכזי מאחורי קידום אורגני באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא שמשווקים צריכים להתחיל להיות יצירתיים ולהפסיק להסתמך רק על מודעות בתשלום או "תוכן ממומן".

מה כולל שירות קידום אורגני בגוגל טיפוסי?

מאז שהעידן הדיגיטלי התחיל, גוגל מילאה תפקיד מוביל במהפכה באינטרנט. גוגל ידועה בעיקר באלגוריתם הדירוג שלה בשם PageRank. אלגוריתם זה קובע עד כמה וכמה מהר ידורג דף אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP) של מנועי חיפוש שונים, כמו Yahoo או Bing.

מגמות אזוריות משאילתות עשויות להשפיע גם על דירוג הדף, או על הקרבה של דף אחד לדף אחר בדירוג גבוה יותר.

ישנן שתי דרכים שבהן גוגל מקדמת את דף האינטרנט:

קידום אורגני – זה כאשר הוא משתמש בתכונות האנדוגניות שלו כדי לדרג אתר גבוה וקידום בתשלום – זה כאשר משתלם לערוצי מדיה אחרים לקבל יותר חשיפה ונראות לאתר.

קידום ממומן – קידום אורגני בגוגל יכול להיות יקר, אבל זה לא חייב להיות! ישנם צעדים מסוימים שאתה יכול לנקוט כדי לעזור לגוגל לקדם את האתר או הבלוג שלך דרך תוצאות מנועי החיפוש תמורת מעט כסף או ללא כסף כלל.

אילו חברות זקוקות לשירותי SEO?

כל חברה צריכה להיראות טוב באינטרנט. לכן כדאי להשקיע באסטרטגיית SEO, ולמצוא את החברה המתאימה שתספק את השירותים הללו.

לפני יצירת קשר עם חברות כלשהן, עדיף לעשות קצת מחקר ולדעת את מטרת החברה, הקהל ומה הם רוצים שהאתר שלהם יעשה. ככל שתבין יותר את היעדים העסקיים שלך ואת מדדי הביצועים העיקריים (KPIs), כך איש מקצוע יכול לעזור לך בקלות רבה יותר באסטרטגיית SEO שלך.

הרשימה הבאה מכילה כמה מהחברות הזקוקות לשירותי SEO:

  • עסקים קטנים כמו עורך דין, רופא, נגר, ובינוניים כגון קבלן בניה, חברות אחזקה וכד’
  • סטארטאפים בתחילת דרכם אשר רוצים להגיע לחשיפה מירבית
  • עסקים שמחפשים שוק חדש
  • חברות עם אתרים מיושנים
  • מותגים שעדיין מחפשים את הקול והטון הייחודיים שלהם בפוסטים ברשתות החברתיות

כיצד אוכל לדעת אם החברה שלי זקוקה לשירותים של קידום אורגני?

שירותי קידום אורגני נעים בין קידום אתרים לאופטימיזציה של תוכן ושיווק במדיה חברתית. חשוב לשכור חברה שיש לה מומחיות בתחומים אלו שכן החברה שלכם לא תוכל לעשות זאת בעצמה.

השאלה האמיתית היא כיצד תוכל לקבוע אם החברה שלך זקוקה לשירותי קידום אורגני?

אחת הדרכים היא להעריך את מספר הביקורים, את שיעור היציאה מדף הכניסה ואת זמן השהייה באתר שלך.

אם אתה מחפש לדעת יותר ולקבל תשובה סופית, שאל את עצמך את השאלות האלה:

  • מהי המטרה של החברה שלך?
  • מה התקציב השיווקי של החברה שלך?
  • האם החברה שלך היא שם מבוסס בענף שלה או שאתה מחפש להגביר את הכרת המותג?
  • האם יש לך אסטרטגיית תוכן ותוכנית שיווק קיימת, או שאתה מחפש עזרה בפיתוח כזו שתתמודד עם כל ההיבטים של קידום באינטרנט?
  • מי מעורב בתהליך קבלת ההחלטות עבור החברה שלך, ומה תפקידו?
  • האם יש אסטרטגיות ספציפיות שהיית רוצה שנשקול כשאנחנו מציעים תוכנית לשירותי קידום אורגני עבור החברה שלך?מהם היתרונות של שירותי שיווק ואסטרטגיה?

באלו כלים משתמשים לקידום אורגני בגוגל?

בעזרת כלי קידום אורגני, מנהלי שיווק יכולים להרחיב את הרשת שלהם, לבחון מספר אסטרטגיות שונות ולגלות עוד על מי הלקוחות שלהם.

ישנם כלים רבים זמינים בשוק עבור משווקים לבחירה. חלקם מתמקדים במחקר מילות מפתח בעוד שאחרים מספקים מידע מפורט יותר על התנהגות המשתמש והעדפותיהם. ישנם גם כלים המאפשרים למשווקים לזהות הזדמנויות במקומות שונים בעולם וכן כלים שעוזרים להם לעקוב ולמטב את מאמצי השיווק שלהם במדיה החברתית.

גוגל מציעה חבילה של מוצרים לשיווק שהם בחינם לשימוש. הם כוללים את Google Ads, YouTube, Gmail ו-Google,

גוגל מציעה מספר כלים לקידום אורגני והעסק הוא שיחליט איזה כלי הכי מתאים לצרכים ולתקציב שלו.

קידום אורגני של תוכן בגוגל דורש שילוב של טכניקות, “No Silver Bullet”

ניתן להשתמש בכלי ה SEO כדי לעזור לנו לייעל ולקדם את התוכן שלנו באינטרנט. אילו שיטות משמשות לקידום תוכן בגוגל ועד כמה הן אפקטיביות נדון להלן.

מערכת keywordtool.io

ראשית נאמר כי אנו מומחים בקידום אתרים והחברה המובילה בתחום לקידום אורגני בגוגל אך עם זאת אין זה מדריך לקידום אתרים ועליכם להיות עם ידע בסיסי בקידום אתרים על מנת להמשיך מכאן, תוכנה זו היא תוכנת מחקר ומעקב אחר מילות מפתח המסייעת למותגים, בלוגרים, אנשי קידום אתרים ויזמים למצוא את הקהל המדויק שלה.

נראה שמחקר מילות מפתח נעשה קל יותר בימינו בעזרת כלי מילות המפתח. כלי זה מונע בינה מלאכותית מוצא את כל מילות המפתח הקשורות לנושא מסוים, כך שאינך צריך לדאוג לשכוח משהו שהוא חיוני לכתבת הכתיבה שלך!

חיפוש מילות מפתח מעולם לא היה קל יותר מאשר עם הכלי הזה! אתה יכול להשתמש בו כדי לראות על מה אנשים מדברים או לחפש ביטויי מפתח כדי למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר עבור המאמר שלך. ניתן לארגן את התוצאות לפי הכי הרבה חיפושים, הכי קליקים עליהם ולפי תעבורת אינטרנט מה שיעזור לך לבחור את הרלוונטיות ביותר!

כדי להזין מילות מפתח, פשוט התחל להקליד והמערכת תיצור הצעות למילות מפתח.

מערכת כלי מילות המפתח היא כלי מחקר מילות מפתח המסייע למשווקי תוכן למצוא, לחקור ולבחור מילות מפתח למיקוד באתר או בבלוג שלהם. למערכת כלי מילות המפתח יש למעלה מ-20 מיליון מילות מפתח ממסד הנתונים של Google Adwords ו-Bing Ads, המכסות את כל הנישות.

מסד הנתונים של מערכת כלי מילות המפתח כולל:

  • מילות מפתח בשפה האנגלית הן עבור Google Adwords והן עבור Bing Ads
  • מילים מקומיות בשפות שונות (סינית, יפנית, עברית, ערבית ועוד) עבור גוגל אדוורדס
  • נתוני נפח חיפוש חודשי גלובלי (חיפוש Google בלבד) ומגמות של מילת המפתח

כנסו לאתר – https://keywordtool.io/

מערכת Ahrefs

ה Ahrefs היא תוכנה מובילה ברמת הארגון. המערכת נועדה לנטר ולעקוב אחר מתחרים. חברה זו פועלת כבר שנים והיא צברה מסד נתונים של יותר מ-200 מיליון דפי אינטרנט. לכן, יש להם את הנתונים המאפשרים לכם לקבל תובנות לגבי ביצועי הקידום האורגני של הלקוחות שלכם.

בחלק זה, נציג כמה ממקרי השימוש הטובים ביותר עבור המערכת של Ahrefs.com

ה Ahrefs הוא יישום אינטרנט המבוסס על אלגוריתם למידה עמוקה שסורק את האינטרנט. לאחר מכן הוא מוסיף ומדרג כמות גדולה של דפים כדי לספק תובנות משמעותיות לגבי כל שם תחום או נושא.

איך זה עובד?

זה מתחיל בסריקת האינטרנט, הוספת אינדקס ודירוג של מספר רב של דפים כדי לספק מידע על כל שם תחום או נושא. זה גם מספק הצעות ניתנות לפעולה וקישורים נכנסים כדי שתוכל לשפר את דירוג ה-SEO של האתר שלך ואת איכות התוכן.

סקירה:

הכלי הוא אחד מכלי הניתוח המקיפים ביותר שקיימים עבור מחקר תחרותי, בדיקת קישורים נכנסים, מעקב אחר מילות מפתח, ביקורת תוכן ועוד

בתור חברה לקידום אתרים, אינך צריך להיות מומחה נתונים כדי לאתר את נתוני האתר של החברה שלך, לנתח ביצועי קישורים, למצוא קישורים נכנסים של מתחרים או למצוא לקוחות פוטנציאליים חדשים לקמפיינים עתידיים.

עם Ahrefs, אתה יכול לחקור כל נושא תוך שניות ולשלוח ללקוחות שלך דוחות בצורה קלה ומהירה. אתה יכול גם לעקוב אחר הקישורים הנכנסים של המתחרים שלהם, לבחון נוכחות במדיה החברתית, למצוא את מילות המפתח אשר מספקות את מירב התנועה לאתר, לנתח את דירוג האתר שלך ושל המתחרים במנועי החיפוש ועוד.

כנסו לאתר – ahrefs.com

תוכן העניינים
איך בוחרים מסגריה באשדוד?

אם אתם זקוקים לעבודות אלומניום באשדוד, עליכם לבחור אחת מהמסגריות שבעיר. כיצד תדעו באיזו מסגריה עליכם לבחור? בעולם עבודות האלומיניום,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן